Thursday, August 03, 2006

Asbury Park, NJ

7 Comments:

Blogger insider said...

no ladne, ladne...

3:08 PM  
Blogger Ikasob said...

A ja wciaz czekam na krytyke usilnie (choc bardzo dziekuje, zaiste) :))) pozdrawiam.

5:11 PM  
Blogger insider said...

krytyka? niebo

9:21 PM  
Blogger Ikasob said...

To ja rozumiem. I dziekuje. Tlumaczyc sie nie bede, bo wyraznie przepalone, ale zdjecie bylo robione pod slonce... chyba sie jednak tlumacze. Niebo rzecz wazna, nie przecze.

11:02 AM  
Blogger insider said...

Wiesz, ja akurat jestem zwolennikiem zasad, ze nie ma zasad. Przynajmniej w sztuce. Zdjecie mi sie spodobalo mimo, ze niebo jest przepalone wiec to , ze jest przepalone, nie bylo tak wazne, istotne, zauwazalne. Istnieje tez inne zasady: rownowagi, swiadomie kontrastujacych elementow, rytmow, rymow i mnostwo innych pierdół, którymi tę fotę można obronić. Ale skoro pytałaś to napisałem :)

p.s. nie wiem czym robisz foty ale o tej porze roku warto wkręcić żółty/zielony i uv na stałe. Koniec problemów z niebem.

5:56 PM  
Blogger Ikasob said...

O to cenna uwaga. Uzywam tylko uv.

6:28 PM  
Blogger insider said...

tylko sobie obadaj ile zolty ze wskazan swiatlomierza (zalezy jaka firma) pozabiera i wpisz sobie w korekcje na stale.

6:44 PM  

Post a Comment

<< Home